Handel indgåes med:
Perfect-Body ApS CVR: 36 94 17 15
Lindehøj Vænge 35
3460 Birkerød
Telefon: 27 13 33 25
E-mail: salg@perfect-body.dk

Bestilling
Når du bestiller hos Perfect-body.dk, skal der gøres opmærksomhed på, at aftalen ikke træder i kraft før den automatiske e-mail er modtaget fra os. Sker der pludselige ændringer, som eksempelvis prisstigninger, eller hvis vi bliver informeret om nedsat kvalitet på en vare, forbeholder vi os retten til at ophæve handlen.
Normalvis vil vi kontakte dig pr. e-mail men under særlige omstændigheder pr. telefon. Det er derfor vigtigt at opgive den korrekt e-mailadresse og telefonnummer. Vi gør opmærksom på, at nogle e-mailsystemer vil registrere vores e-mails som spam, og du bedes derfor holde øje med mappen for uønsket post.

Alle priser, vi opgiver hos os, er inklusiv moms.

Vi modtager for øjeblikket kun ordre med leveringsadresse i Danmark, Sverige, Norge, Grønland, Færøerne, Tyskland og England.

Hvis du har spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os på e-mail eller telefon.

Betaling
På Perfect-body.dk kan du betale på flere forskellige måder. Vi tager Visa, Visa Elektron og Mastercard m.f., via Paypal og Epay..

Mister du din kvittering, kan du altid kontakte os, så vi kan sende dig en ny.
Har du spørgsmål vedrørende faktura eller betaling m.m. kan du altid kontakte os pr. e-mail eller telefon.

Betalingen vil blive hævet når ordre er helt eller delvist sendt.

Betales med betalingskort er du altid sikret mod misbrug. Du har nemlig mulighed for at afvise en betaling, når du modtager din betalingsoversigt. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af, at dit kort bliver misbrugt i en internet-butik, der benytter SSL (Secure Socket Layer) i sit betalingssystem. Dermed er du bedre sikret end i den fysiske verden, hvor du har en selvrisiko på 1200 kr., når dit dankort misbruges ved brug af PIN-koden. Data, du sender i forbindelse med køb betalt med betalingskort, er krypterede (SSL), og det er således kun PBS, der kan læse dem. Hverken Perfect-Body eller andre har mulighed for at læse disse data.
Vi tager forbehold for eventuelle prisfejl eller udsolgte varer, hvor vi om muligt vil finde en erstatning til dig. Er du ikke tilfreds med prisfejlen eller den erstatning, vi har fundet, kan vi desværre være nødsaget til at ophæve handlen.

Reservationer
Når man betaler med VISA Electron og MasterCard Direct, er det VIGTIGT at være opmærksom på, at din bank reserverer pengene til os. Hvis ordren bliver ekspederet inden for 7 dage, vil de reserverede penge blive hævet. Hvis ordren derimod ikke bliver ekspederet inden for de 7 dage, vil PBS automatisk lave en ny reservation på din konto, uden at den gamle reservation bliver slettet. Altså vil der ligge 2 reservationer på din konto, kun den ene vil dog blive trukket, og efter ca. 30 dage vil den anden reservation blive slettet.
Bemærk, at det ikke er Perfect-Body der laver den ekstra reservation, og at den kun ligger i din bank. Vi kan derfor ikke slette reservationen, da vi ikke har adgang til den.

Levering
Vores pakker bliver leveret af Post Danmark.
Leveringstiden kan variere alt efter, om det er på lager. Den forventede leveringstid er 1-4 dage og ved en længere leveringstid, vil dette også blive oplyst på produktsiden. Leveringenstiden oplyses i hverdage. Du vil automatisk modtage en e-mail når pakken bliver afsendt.
Perfect-Body er ikke erstatningspligtig, hvis der ved bestilling er angivet en forkert adresse, og dette medfører bortkomst eller anden beskadigelse af forsendelsen.

* Vi forbeholder os retten til at tage op til 100,- i fragt og ekspeditionsgebyr hvis pakken ikke afhentes på posthuset eller kommer retur uden åbning. Beløbet vil blive fratrukket refunderingen.

Vi sender til adresser i Europa, Norge, Grønland og Færøerne mod et gebyr. Se mere under betaling.

Fortrydelsesret
Du har altid 30 dages fortrydelsesret, når du handler på Perfect-body.dk. Fortrydelsesretten løber fra den dag, hvor du har modtaget din vare. Fortrydelsesrettel bortfalder ikke, hvis du bruger varen på en måde, som helt åbenbart forringer salgsværdien.
Når fortrydelsesretten anvendes, skal du selv betale portoen for at få sendt varen retur.

Reklamation
Der gives efter købeloven en reklamationsret i 24 måneder på alle varer. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet, som er opstået indenfor 24 måneder efter købet. Det er dog en forudsætning, at disse mangler ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. De skal reklamere inden rimelig tid, efter du har konstateret manglen. Du har mulighed for enten at få varen repareret, ombyttet, få pengene tilbage eller få afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Ved reklamation bedes du benytte returneringsblanketten, som du finder HER. Når du har udfyldt denne, vil du få oplyst en returneringsadresse, så du bedes ikke afsende varen, før du har fået bekræftelse.
Hvis det vurderes, at fejlen ligger hos forbrugeren, står denne selv for reparationsomkostninger samt tilbagelevering af varen. Perfect-Body modtager ingen varer sendt pr. efterkrav. Hvis du ønsker at bytte produktet til et nyt eller bytte den til andre produkter, betaler vi returfragten. Hvis du ønsker pengene retur, kan du enten selv betale returfragten (ca. 100 kr. på posthuset) eller få sendt en returpakkelabel af os til 40 kr., som bliver fratrukket det beløb du får tilbagebetalt.

Beskadigelse under transport
Hvis du modtager en pakke, der har synlige tegn på skader fra transporten, er det, vigtigt at du modtager pakken med forbehold eller alternativt åbner pakken foran fragtmanden og får denne til at dokumentere fejlen. Hvis der så er tegn på fejl eller skader, skal der laves en erstatningssag med det pågældende fragtfirma. Fragtfirmaet kan hjælpe dig med at lave erstatningssagen. Det er samtidig vigtigt, at du straks gør opmærksom på det, og at du ikke kvitterer for pakken.
Det er også muligt at nægte modtagelse på en beskadiget pakke. Den vil så komme tilbage til os til kreditering.
Er skaden ikke synlig ved modtagelse, kan du stadig lave en erstatningssag. Dog skal du sørge for at tage kontakt til fragtfirmaet hurtigst muligt, da de efter nogle dage ikke længere vil erstatte en beskadiget vare. F.eks. er denne periode hos Post Danmark på 7 dage. I alle tilfælde er det klart en fordel, at starte erstatningssagen øjeblikkeligt skaden opdages. Kontakt os, hvis du har yderligere spørgsmål.